- .::Tibia::.

Forum  Strona G│ˇwna
 

 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
to normalne. To nie jest normalne, uzalanie sie nad soba nic


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Informacje na bierz▒co
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ

Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 13:16, 27 Mar 2014    Temat postu: to normalne. To nie jest normalne, uzalanie sie nad soba nic

Czy ktoras z Was moze miec cos do powiedzenia na ten temat.I jeszce jedno pytanie, czy glodowka [link widoczny dla zalogowanych] mo┼╝e powinna┼Ť dosta─ç lutein─Ö na wywo┼éanie okresu, nie jestem lekarzem ale tak cz─Östo robi─ů w takim przypadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to za styl kajakiem'???
domy┼Ťlacie si─Ö jacy byli czy┼Ťci A w domu cyrk bo si─Ö nie chc─ů k─ůpa─ç.
Moja fryzjerka (jednocze┼Ťnie najlepsza przyjaci├│┼éka) zaproponowa┼éa na pocz─ůtek baleyage.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaproponuj żeby wylizała koleżance... [link widoczny dla zalogowanych] ale taki drobiazg moze sprawić przyjemnosć

Wprawdzie mysle o jedzeniu czesto (dlatego staram sie duzo robic bym nie mia┼éa nawet czasu o tym rozmyslac)ale nie objadam sie i nie stosuje kolejnej diety i tabletek na przemiane. dziewczyno, o czym Ty m├│wisz? By┼éam z┼éa i zrobi┼éam co┼Ť co mo┼╝e wydawa─ç si─Ö g┼éupie , bo zacz─Ö┼éam ┼Ťciera─ç moj─ů pami─ůtk─Ö leciutko pilniczkiem ( wiem ,┼╝e jest to zabronione ,ale z tej z┼éo┼Ťci ...) i co , nie wiem jak to si─Ö sta┼éo ,ale pewna cz─Ö┼Ť─ç blizenki ZAGOI┼üA si─Ö !!! Ale kurcze blaszka trzeba by─ç pozytywnej my┼Ťli!! Cieniowanie w┼éos├│w w tym salonie polega na podcinaniu d┼éugich w┼éos├│w u nasady co mnie bardzo zdziwi┼éo..... [link widoczny dla zalogowanych]
Tak czytam was od czasu do czasu i w ko┼äcu zdecydowa┼éam si─Ö napisa─ç par─Ö s┼é├│w. Ja wczoraj postanowi┼éam ┼╝e od dzi┼Ť przechodz─Ö na dietk─Ö z kapu┼Ťciank─ů. jak chcesz to robic oficjalnie to zaloz agencje. lodu nie ma jak przylozyc bo boli polik,ledwo przelykam sline, co dopiero jedzenie. widac ze fryzjerski fach ciezki jest skoro tak trzeba walczyc zeby pozyskac klient├│w.swoj─ů drog─ů fryzjer powinien walczyc o klienta za pomoc─ů no┼╝yczek,farb i umiej─Ötno┼Ťci a nie wypisywa─ç durnoty czy tak ma┼éo os├│b chodzi do fryzjera ┼╝e musz─ů toczy─ç s┼éowne boje? Kupi┼éam sobie orbitreka Naprawd─Ö polecam!! co mo┼╝e byc tego przyczyn─ů chc─Ö schudn─ů─ç ale juz nie wiem co mam zrobic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i to nie wygl─ůda wcale ┼éadnie.
jakis idiota udajacy macho a nie majacy erekcji .
659 47 30
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem biotechnologiem, pracuje w malej firmie farmaceutycznej pod Turynem.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Informacje na bierz▒co Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin